Про нас

У нас працюють :

- Джужук Валентина Ярославівна - завідувач ДНЗ

Освіта : вища

Закінчила Уманський державний педагогічний

інститут ім. П.Г.Тичини за спеціальністю

педагогіка і психологія ( дошкільна ),

організатор - методист дошкільного виховання.

- Западенко Світлана Григорівна - вихователь

різновікової групи .

Освіта : середня спеціальна

Закінчила Олександрійське педагогічне училище

ім .В.О.Сухомлинського, вихователь дитячого садка.

- Сорока Інна Василівна - помічник вихователя

Освіта : середня

- Мельниченко Наталія Миколаївна - кухар ДНЗ

Освіта: середня

                                                                 Паспорт ДНЗ

Кредо педагогічного колективу :

"Дитячий садок - будинок для дітей.

Ми приходимо в цей будинок, щоб :

- дарувати дітям радість спілкування ;

- стати їм друзями, партнерами в будь - яких справах ;

- дати кожній дитині шанс розквітнути."

Девіз закладу :

" Дивитись на світ очима дитини,

дивуватися, радіти, творити, пізнавати разом з нею "

Консультація для педагогів "Логіко-математична компетентність"

Логіко-математична компетентність передбачає здатність дитини самостійно здійснювати:

класифікацію геометричних фігур, предметів та множин за якісними ознаками та чисельністю;

  • серіацію, тобто впорядкування предметів за величиною, масою, об'ємом розташування у просторі;
  • обчислення та вимірювання кількості, відстані, розмірів, довжини, ширини, висоти, об'єму, маси, часу.

Виходячи з положень Базового компонента дошкільної освіти, педагог має озброїти дитину вмінням жити, сприймати життя в цілісності. Це значно складніше, ніж окремо формувати систему знань і вмінь із математики, природи, грамоти. Дитина не володітиме істинним світоглядом, якщо не вмітиме цілісно сприймати світ. Саме тому блок логіко-математичних умінь включає кожна сфера.

Питання формування логіко-математичної компетентності є принциповим для особистісно орієнтованої моделі освіти. За особистісно орієнтованої моделі освіти дорослий стає авторитетною, довіреною особою, яка створює середовище, що розвиває, забезпечує комфортні умови для життєдіяльності дитини, виступає передусім партнером, а не контролером її діяльності.

Логіка - це здатність людини доводити правильні судження і спростовувати неправильні, уміння висловлюватись, тобто:

1) будувати найпростіші висловлювання за допомогою зв'язок «і», «чи», «якщо», «ні», «то»;

2) робити правильні умовисновки, доводити правильність своїх міркувань.

Навчити розмірковувати - одне з важливих педагогічних завдань. В основу змістових ліній логіко-математичного аспекту Базового компонента покладено такі логічні операції, як серіація, класифікація, вимірювання та обчислення.

I. Формування математичної компетентності дошкільників ефективно здійснюється:

1) на спеціально організованому навчанні;

2) у спільній діяльності вихователя та дітей;

3) у дошкільній самостійній діяльності дошкільників.

Дошкільники лише починають оволодівати математичними знаннями, тому їхню логіко-математичну компетентність доцільно характеризувати як елементарну, але розглядати її як складну, комплексну характеристику логіко-математичного розвитку.

Логіко-математична компетентність має таку компонентну структуру:

  • мотиваційний компонент - це ставлення дитини до математичної діяльності, виявлення пізнавального інтересу, розуміння значущості математики в житті людей;
  • змістовий компонент - це оволодіння математичними знаннями у межах програми вікової групи та наступного періоду навчання дітей;· дійовий компонент - це оволодіння процесуальними, конструктивними, контрольно-оцінювальними діями.Особливістю формування логіко-математичної компетентності є насиченість навчального процесу проблемними життєситуаціямипрактичного характеру, які активізують пізнавальні інтереси дітей, розвивають передумови логічного мислення, вправляють вихованців у використанні набутих знань із математики.



Закон етики дошкільного працівника:

1. Якщо виникне сумнів, як вести себе по відношенню до

іншої людини, постарайтесь поставити себе на її місце.

2. Не нав"язуйте своїх думок і смаків іншим.

3. Не дозволяйте собі грубі, безапеляційні судження.

4. Ні з ким не обговорюйте особисті стосунки колег.

5. Ніколи ні з ким не з"ясовуйте стосунків у присутності

сторонніх осіб.

6. Не ставте колег у незручне становище при сторонніх ,зробіть

вигляд,

що не помітили їхніх промахів.

7. Вмійте берегти та поважати самолюбство і гідність інших людей.

8. Будьте толерантними за будь - яких обставин.

9 У будь - якій конфліктній ситуації вчіться знаходити і пропонувати

оптимальне рішення для врегулювання конфлікту.

10. Вчіться мати тверду життєву позицію з будь - якого питання,

грамотно, культурно її відстоювати.

11. У будь - якій життєвій ситуації пам"ятайте: Ви - педагог, з Вас

беруть приклад інші.

12. Пам"ятайте золоте правило етики: " Ставтесь до інших людей так,

як би Ви хотіли, щоб вони ставились до Вас."

Нас можна знайти: 

с. Свердликове

вул. Лесі Українки, 8

Режим роботи дошкільного закладу :

9 - годинний робочий день

Години роботи : 8.00 - 17.00

Вихідний : субота , неділя , святкові дні

Ігрові заняття

Тут зачинається ваш текст. Натисніть тут і почніть писати. Тимэам тинкидюнт вяш ты ючю ийжквюы факёльиси рыпудяары эи эи.

Ты ючю ийжквюы факёльиси рыпудяары эи эи йужто зэнтынтиаэ эжт ан мюкиуж граэкйж мэль про экз жкрибэнтур интылльэгэбат но ыльигэнди янвыняры мэдиокретатым зыд про модо адхюк зэнтынтиаэ ед йн натюм нолюёжжэ янтэрэсщэт вим ад.

Спорт та творчість

Тут зачинається ваш текст. Натисніть тут і почніть писати. Мольлиз ты аутым маиорюм молыжтйаы йн прё ючю дикырыт фабыллас.

Вэл зальы ёудико эа фалля квюандо квюаыквуэ пэр нам льаборэ мэнандря ад эжт мацим граэки ты декат дяшзынтиыт ад мэль квюо эррэм квюоджё жкрибэнтур йн омнеж льаборэ вэрйтюж ты хёз ут декат квюандо.

© 2016 ВЕСЕЛИЙ МАЛЮК. Вокзальна площа 1, Київ, 03031
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати